![]() |
Zarządzenie nr 2/2014STAROSTY SKARŻYSKIEGOz dnia 27 stycznia 2014w sprawie organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.
Zarządzenie nr 2/2014
STAROSTY SKARŻYSKIEGO
z dnia 27 stycznia 2014
w sprawie organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.
Na podstawie § 3 ust.1 pkt 2, § 5 pkt 4, §
6 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 2004r. (Dz. U. z
2004r. Nr 16 poz. 150) w sprawie szkolenia obronnego.
Starosta Skarżyski zarządza co następuje:
§ 1
Szkolenie
obronne prowadzić w trzech grupach szkoleniowych:
- I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
- podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania – PSK
- II grupa: obsada Stałego Dyżuru – PSD
- III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK
§ 2
Do poszczególnych grup szkoleniowych
kwalifikuję:
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Starosta, Wicestarosta, Członek Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
Michał JĘDRYS - Starosta Powiatu,Waldemar MAZUR - Wicestarosta Powiatu, Stanisław DYMARCZYK - Członek Zarządu Powiatu,Monika GĘBSKA - Skarbnik Powiatu,Małgorzata ŁAKOMIEC - Sekretarz Powiatu,
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
1. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
2. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
3. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
4. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
5. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
6. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
1. Andrzej JARZĘBOWSKI – Dyrektor Szpitala Powiatowego,
2. Roman BIAŁEK – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
3. Paweł PERKOWSKI – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
4. Jacek JAMROZ – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej,
5. Marek CZYŻ – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.
- podgrupa 4: Obsada Stanowiska Kierowania – PSK
1. Michał JĘDRYS – Starosta Powiatu,
2. Waldemar MAZUR – Wicestarosta Powiatu,
3. Stanisław DYMARCZYK – Członek Zarządu Powiatu,
4. Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz Powiatu,
5. Monika GĘBSKA – Skarbnik Powiatu,
6. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
7. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
8. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.
II grupa - Obsada Stałego Dyżuru – PSD
1. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
3. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
4. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego,
5. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
6. Kinga SADZA – Pomoc Administracyjna w Komórce Organizacyjnej Stanowisko ds. Zdrowia,
7. Karina WIŚNIEWSKA – Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
8. Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor ds. Promocji,
9. Katarzyna KUTWIN – Inspektor w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
10. Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Ewelina MAGDZIARZ– Sekretarka w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
13. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
14. Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
III grupa: Obsada Akcji Kurierskiej – PAK
1.
Katarzyna GELLER –
Kierownik Referatu Administracyjno – Gospodarczego w Wydziale Organizacyjno –
Administracyjnym,
2. Barbara BOROWIEC – Inspektor ds. Kadr, w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
3. Aneta MŁYNARCZYK –Inspektor w Wydziale Finansowym,
4. Urszula WRONA – Inspektor w Wydziale Finansowym,
5. Magdalena JAKUBIAK – Pomoc Administracyjna w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
6. Anna MAKOCKA – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
8. Anna CIOK – Inspektor w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu uprawnień do kierowania i transportu w Wydziale Komunikacji i Transportu,
10. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Zbigniew MATEREK – Inspektor Zarządu Dróg Powiatowych,
12. Lech MIDURA – Pełnomocnik Starosty ds. Bezpieczeństwa,
13. Waldemar MISZTAL - Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
14. Grzegorz SŁAWIŃSKI - Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym,
15. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Organizacyjno- Administracyjnym,
2. Barbara BOROWIEC – Inspektor ds. Kadr, w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
3. Aneta MŁYNARCZYK –Inspektor w Wydziale Finansowym,
4. Urszula WRONA – Inspektor w Wydziale Finansowym,
5. Magdalena JAKUBIAK – Pomoc Administracyjna w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
6. Anna MAKOCKA – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
8. Anna CIOK – Inspektor w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu uprawnień do kierowania i transportu w Wydziale Komunikacji i Transportu,
10. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Zbigniew MATEREK – Inspektor Zarządu Dróg Powiatowych,
12. Lech MIDURA – Pełnomocnik Starosty ds. Bezpieczeństwa,
13. Waldemar MISZTAL - Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
14. Grzegorz SŁAWIŃSKI - Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym,
15. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Organizacyjno- Administracyjnym,
§ 3
Traci moc Zarządzenie Nr 7/2013 Starosty
Skarżyskiego z dnia 25 stycznia 2013r. w sprawie: organizacji szkolenia
obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.
Starosta Skarżyski
Michał JĘDRYS
metryczka
Opublikował: Katarzyna Kutwin (19 marca 2014, 10:38:10)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 892