Zarządzenie nr 2/2014STAROSTY SKARŻYSKIEGOz dnia 27 stycznia 2014w sprawie organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.

Zarządzenie nr 2/2014
STAROSTY SKARŻYSKIEGO
z dnia 27 stycznia 2014


w sprawie organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.

  Na podstawie § 3 ust.1 pkt 2, § 5 pkt 4, § 6 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 16 poz. 150) w sprawie szkolenia obronnego.

Starosta Skarżyski zarządza co następuje:
 
§ 1
Szkolenie obronne prowadzić w trzech grupach szkoleniowych: 
 
-        I  grupa – Kierownicza Kadra Powiatu                                               – KKP
-        podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz                             – PK – 1
-        podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów                                                            – PK – 2
-        podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych            – PN – 1 
-        podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania                                              – PSK
-        II grupa: obsada Stałego Dyżuru                                                       – PSD
-        III grupa: obsada Akcji Kurierskiej                                                     – PAK  
 
§  2
Do poszczególnych grup szkoleniowych kwalifikuję:
 
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu                                                 – KKP
 
- podgrupa  1: Starosta, Wicestarosta, Członek Zarządu, Skarbnik, Sekretarz              – PK – 1
 
Michał JĘDRYS - Starosta Powiatu,Waldemar MAZUR - Wicestarosta Powiatu, Stanisław DYMARCZYK - Członek Zarządu Powiatu,Monika GĘBSKA - Skarbnik Powiatu,Małgorzata ŁAKOMIEC - Sekretarz Powiatu,
 
-  podgrupa  2: Naczelnicy Wydziałów                                                                – PK – 2
 
1.    Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
2.    Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
3.    Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
4.    Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
5.    Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
6.    Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
 
-  podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych                  – PN – 1
 
1.    Andrzej JARZĘBOWSKI – Dyrektor Szpitala Powiatowego,
2.    Roman BIAŁEK – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
3.    Paweł PERKOWSKI – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
4.    Jacek JAMROZ – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej,
5.    Marek CZYŻ – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.
 
- podgrupa 4: Obsada Stanowiska Kierowania                                                    – PSK
 
1.    Michał JĘDRYS – Starosta Powiatu,
2.    Waldemar MAZUR – Wicestarosta Powiatu,
3.    Stanisław DYMARCZYK – Członek Zarządu Powiatu,
4.    Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz  Powiatu,
5.    Monika GĘBSKA – Skarbnik Powiatu,
6.    Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
7.    Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego,
8.    Ryszard SOWA – Naczelnik  Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.
 
II grupa - Obsada Stałego Dyżuru                                                               – PSD
 
1.    Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2.    Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
3.    Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
4.    Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego,
5.    Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
 
6.    Kinga SADZA – Pomoc Administracyjna w Komórce Organizacyjnej  Stanowisko ds. Zdrowia,
7.    Karina WIŚNIEWSKA – Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
8.    Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor ds. Promocji,
9.    Katarzyna KUTWIN – Inspektor w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
10.  Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11.  Ewelina MAGDZIARZ– Sekretarka w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
12.  Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
13.  Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
14.  Waldemar MISZTAL – Podinspektor w  Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru                             i Gospodarki Nieruchomościami.
 
III grupa: Obsada Akcji Kurierskiej                                                                         – PAK 
 
1.    Katarzyna GELLER – Kierownik Referatu Administracyjno – Gospodarczego w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym,
2.    Barbara BOROWIEC – Inspektor ds. Kadr, w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
3.    Aneta MŁYNARCZYK –Inspektor w Wydziale Finansowym,
4.    Urszula WRONA – Inspektor w Wydziale Finansowym,
5.    Magdalena JAKUBIAK – Pomoc Administracyjna  w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
6.    Anna MAKOCKA – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7.    Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru                            i Gospodarki Nieruchomościami,
8.    Anna CIOK – Inspektor w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9.    Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu uprawnień do kierowania i transportu                         w Wydziale Komunikacji i Transportu,
10.   Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11.  Zbigniew MATEREK – Inspektor Zarządu Dróg Powiatowych,
12.  Lech MIDURA – Pełnomocnik Starosty ds. Bezpieczeństwa,
13.  Waldemar MISZTAL - Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru                                  i Gospodarki Nieruchomościami,
14.  Grzegorz SŁAWIŃSKI -  Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym,
15.   Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Organizacyjno- Administracyjnym,
 
   
§  3
Traci moc Zarządzenie Nr 7/2013 Starosty Skarżyskiego z dnia 25 stycznia 2013r. w sprawie: organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.
 
                                                                                          Starosta Skarżyski
 
                                                                                             Michał JĘDRYS

metryczka


Opublikował: Katarzyna Kutwin (19 marca 2014, 10:38:10)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 892