![]() |
Zarządzenie nr 41/2019Starosty Skarżyskiegoz dnia 21 maja 2019w sprawie wyznaczenia osób funkcyjnych do pełnienia stałego dyżuru.
Zarządzenie nr 41/2019
Starosty Skarżyskiego
z dnia 21 maja 2019
w sprawie wyznaczenia osób funkcyjnych do pełnienia stałego dyżuru.
Na podstawie zarządzenia Nr 3/2013 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 15 stycznia 2013r. w sprawie organizacji stałych dyżurów na potrzeby podwyższonej gotowości obronnej państwa, zarządzam co następuje:
§
1
Dla zapewnienia obsady personalnej stałego dyżuru
wyznaczam niżej wymienionych pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku –
Kamiennej na następujące funkcje:
STARSZEGO DYŻURNEGO:
1. Tadeusz BAŁCHANOWSKI – Członek Zarządu Powiatu,
2. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
3. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
4. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
5. Edyta UCIŃSKA – Kierownik Referatu ds. Organizacyjnych i Obywatelskich,
6. Joanna WĘŻYK – Kierownik Biura Rady.
1. Tadeusz BAŁCHANOWSKI – Członek Zarządu Powiatu,
2. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
3. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
4. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
5. Edyta UCIŃSKA – Kierownik Referatu ds. Organizacyjnych i Obywatelskich,
6. Joanna WĘŻYK – Kierownik Biura Rady.
DYŻURNEGO:
1. Anna MIERNIK – Sekretarka,
2. Karina WIŚNIEWSKA - Główny Specjalista w Zespole ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr,
3. Jolanta JAGIEŁŁO – Rzecznik Prasowy,
4. Katarzyna POCHWAŁA – Inspektor w Wydziale Architektury, Budownictwa
i Zagospodarowania Przestrzennego,
5. Nina ZOLBACH - Inspektor Biura Rady Powiatu,
6. Kinga SADZA – Starszy Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr,
1. Anna MIERNIK – Sekretarka,
2. Karina WIŚNIEWSKA - Główny Specjalista w Zespole ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr,
3. Jolanta JAGIEŁŁO – Rzecznik Prasowy,
4. Katarzyna POCHWAŁA – Inspektor w Wydziale Architektury, Budownictwa
i Zagospodarowania Przestrzennego,
5. Nina ZOLBACH - Inspektor Biura Rady Powiatu,
6. Kinga SADZA – Starszy Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr,
DYŻURNEGO KIEROWCĘ:
1. Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca w Referacie ds. Mienia i Obsługi Gospodarczej
2. Dariusz ZALEGA – Specjalista w Referacie ds. Mienia i Obsługi Gospodarczej
3. Janusz MIK – Inspektor w Referacie ds. Mienia i Obsługi Gospodarczej
§2
Osoby pełniące stały
dyżur podlegają pod względem organizacyjnym Sekretarzowi Powiatu, a pod
względem szkoleniowym Zespołowi ds. Zarządzania Kryzysowego.
§3
Traci
moc Zarządzenie Nr 19/2014 Starosty
Skarżyskiego z dnia 12 maja 2014r.
w
sprawie wyznaczenia osób funkcyjnych do pełnienia stałego dyżuru.
§4
STAROSTA
SKARŻYSKI
metryczka
Odpowiada za treść: Jacek Krzepkowski
Opublikował: Katarzyna Kutwin (28 maja 2019, 11:57:23)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 592