![]() |
zamówienie na: |
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 50 gospodarstw domowych na terenie Powiatu Skarżyskiego oraz w jednostkach podległych Powiatowi Skarżyskiemu w ramach trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim |
zamawiający: | Powiat Skarżyski |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | IM.272.6.2015 |
wartość: | poniżej 207.000 euro |
termin składania ofert: | 27 sierpnia 2015 10:00 |
wynik postępowania: | 02.09.2015r. - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |

Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usługi dostępu
do Internetu dla 50 gospodarstw domowych na terenie Powiatu Skarżyskiego
oraz w jednostkach podległych Powiatowi Skarżyskiemu w ramach trwałości
projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie
skarżyskim
Numer ogłoszenia: 213798 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skarzysko.powiat.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 50 gospodarstw domowych na terenie Powiatu Skarżyskiego oraz w jednostkach podległych Powiatowi Skarżyskiemu w ramach trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na świadczeniu usługi dostępu do Internetu dla 50 gospodarstw domowych na terenie Powiatu Skarżyskiego oraz w jednostkach podległych Powiatowi Skarżyskiemu w ramach trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim, realizowanego z Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-inclusion Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Wykonawca jest zobowiązany jest do zainstalowania, uruchomienia i aktywacji usługi dostępu do Internetu. 3. Usługa dostępu do sieci Internet świadczona będzie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, licząc od dnia 01.10.2015 r. do dnia 30.09.2017 r. 4. Dostęp do sieci Internet zostanie zapewniony poprzez zastosowanie któregokolwiek z rozwiązań technologicznych tj.: systemy przesyłu radiowego, kablowego, satelitarnego lub inne spełniające wymagania opisane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7a - 7b do siwz, w zależności od miejsca zamieszkania gospodarstwa domowego oraz siedziby jednostki podległej Powiatowi Skarżyskiemu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) zmianę danych adresowych w przypadku ich zmiany, 2) zmianę osób wymienionych w § 7 na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty mających wpływ na zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://powiat.skarzyski.lo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna - Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 50 gospodarstw domowych na terenie Powiatu Skarżyskiego w ramach trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 50 gospodarstw domowych na
terenie Powiatu Skarżyskiego w ramach trwałości projektu pn.
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim,
realizowanego z Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
e-inclusion Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie
innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
2007-2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi dostępu do Internetu w jednostkach podległych Powiatowi Skarżyskiemu w ramach trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi dostępu do Internetu w jednostkach podległych
Powiatowi Skarżyskiemu w ramach trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim, realizowanego z Działania
8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-inclusion Oś Priorytetowa 8
Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin płatności - 10
załącznik nr 1a do siwz - szczegółowy opis zadania nr 1 (219kB)
załącznik nr 1b do siwz - szczegółowy opis zadania nr 2 (221kB)
załącznik nr 2a do siwz - formularz cenowy dla zadania nr 1 (673kB)
załącznik nr 2b do siwz - formularz cenowy dla zadania nr 2 (672kB)
załącznik nr 3a do siwz - formularz oferty dla zadania nr 1 (677kB)
załącznik nr 3b do siwz - formularz oferty dla zadania nr 2 (678kB)
załącznik nr 6 do siwz - informacja o przynależności do grupy kapitałowej (673kB)
załącznik nr 7a do siwz - projekt umowy na zadanie nr 1 (266kB)
załącznik nr 7b do siwz - projekt umowy na zadanie nr 2 (243kB)
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1 (997kB)
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 2 (937kB)
metryczka
Opublikował: Barbara Dygas (19 sierpnia 2015, 15:07:44)
Ostatnia zmiana: Barbara Dygas (2 września 2015, 14:15:35)
Zmieniono: informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 758